سبد خرید شما

نام کالا قیمت تعداد حذف


پکیج ابزارهای فتوشاپ و فایل های لایه باز فتوشاپ

پکیج ابزارهای فتوشاپ در 8 DVD (در مجموع 33 گیگابایت) با بیش از 1000 فایل لایه باز فتوشاپ، 7000 وکتور لایه باز، پترن، براش، گرادیانت، شیپ، استایل و ... برای کسانی که می خواهند کارهای گرافیکی فتوشاپ خود را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهند.
قيمت 280000ریال


پکیج ابزارهای فتوشاپ و فایل های لایه باز فتوشاپ
پکیج ابزارهای فتوشاپ و فایل های لایه باز فتوشاپ

آیا تا به حال شده به پوسترها و طرح‌های گرافیکی طراحی شده توسط دیگران نگاهی بیاندازید و از خود بپرسید که آنها چطور این گونه طرح‌ها را زدند؟ می‌خواهید راز آنها را بدانید؟
اصلاً دوست دارید شما هم کارهای گرافیکی پیشرفته‌ای را با نرم افزار محبوب فتوشاپ انجام دهید؟
اگر جواب شما مثبت است، باید گفت بهتر است ادامۀ توضیحات محصول بسته ابزارهای فتوشاپ را مطالعه بفرمایید.

چرا کار طراحی را از صفر شروع می‌کنید؟

فتوشاپ به عنوان بهترین و جذاب‌ترین نرم افزار گرافیکی حال حاضر در جهان، نظر حرفه‌ای‌ها را به خود جلب کرده است. در خیلی از اوقات لازم نیست طرحی که شما در فتوشاپ شروع به ساختن آن می‌کنید را از صفر طراحی کنید. البته در برخی از کارهای خاص، مثل طراحی لوگوی سفارشی برای یک شرکت، حتماً باید از صفر کار طراحی را انجام دهید. ولی این به معنای ایده گرفتن از طرح‌های لوگوهای فعلی در بازار گرافیک نیست.
اما در خیلی از مواقع شما نیاز ندارید کار را از صفر شروع کنید. بلکه لازم است چند فایل لایه باز فتوشاپ را باز کرده و تغییراتی در آن ایجاد کنید و به اصطلاح آن را سفارشی سازی کنید؛ سپس خروجی لازم را از آن تهیه نمایید.
در این حالت در روز طرح‌های بسیاری را می‌توانید خلق کنید که تک تک آنها جذاب هستند. مخصوصاً اگر شغل شما گرافیک کاری با فتوشاپ باشد.

طرح های زیبا با فایل های لایه باز PSD

فایل های لایه باز PSD از جمله پرونده هایی هستند که به شما این اجازه را می دهند تا چند لایه را با هم مخلوط کنید، هر کدام را سفارش کنید و در نهایت یک طرح زیبا را خلق نمایید. طرحی که حالا دیگران در فکر این هستند طراح این اثر چگونه توانسته است آن را تولید نماید.
جالب اینجاست با این روش، حتی افراد تازه کار هم قادرند طرح های زیبایی را تولید کنند که از نظر دیگران جذاب به نظر رسد. در صورتی که آنها کم کم با فتوشاپ بیشتر آشنا می شوند، بیشتر می توانند روی توانایی های خود حساب باز کرده و پیشرفت کنند.

پکیج ابزارها و فایل های لایه باز فتوشاپ در 8 DVD شامل 33 گیگابایت اطلاعات

این بسته ابزار فتوشاپ در 8 دی وی دی عرضه شده است که برای شما ارسال می شود. مجموع اطلاعات گرافیکی ارسالی چیزی حدود 33 گیگابایت است که می توان گفت شامل ترکیبی از موارد زیر می باشد:
  • وکتورهای لایه باز برداری

  • فایل های پس زمینه

  • فایل های لایه باز PSD پوستر و کارت ویزیت

  • براش یا قلم مو

  • پترن یا بافت

  • گرادیانت یا شیب رنگ

  • استایل یا سبک‌های گرافیکی

  • شیپ یا اشکال برداری

  • اکشن یا اعمال خودکار

  • افزونه یا پلاگین های فتوشاپ

  • کتاب‌های الکترونیکی فتوشاپ

  • و ...

ساده تر از قبل طراحی کنید!

با ابزارهایی که در این بسته برای شما فتوشاپ کارها مهیا شده است، شما می‌توانید طرح های خود را حتی در عرض چند ثانیه آماده کنید. مثلاً با استفاده از اکشن های زیادی که در این بسته گنجانده شده است، می‌توانید اول پیش نمایش آنها را ببینید و آن اکشنی که مد نظر شماست را روی عکس‌های خود به اجرا در آورید.
با این روش، ساده تر از قبل کار طراحی در فتوشاپ را انجام خواهید داد چون قبل از شما همه چیز آماده شده است. نگران طریقۀ استفاده از آنها هم نباشید. آموزش استفاده از هر مورد در بسته ابزارهای فتوشاپ موجود است.

همراه با ویدئوهای آموزش استفاده از پکیج ابزارهای فتوشاپ

نگران این هستید که نتوانید از تمامی ابزارهایی که در این پکیج گردآوری شده است، نهایت استفاده را ببرید؟! در جواب باید گفت؛ اصلاً نگران نباشید. ما برای شما در هر DVD یک فیلم آموزشی به زبان فارسی و در محیط خود بسته و نرم افزار فتوشاپ را تهیه کردیم که نحوۀ استفاده از هر کدام از ابزارها را به شما آموزش می‌دهد.
در ابتدا کافی است فیلم ها را تماشا کنید، خواهید دید هیچ وقت تا این اندازه کار طراحی در فتوشاپ با بسته ابزارهای فتوشاپ ساده نبوده است. حتی اگر کاملاً تازه کار هستید، با دیدن این فیلم‌ها به نوعی آموزش فتوشاپ هم در کار است. البته برای آموزش کامل فتوشاپ بهتر است با بسته‌های آتی ما همراه باشید.

محصولات

آموزش خیاطی خانم عمرانی

280000 ریال


پکیج ابزارهای فتوشاپ در 8 DVD (در مجموع 33 گیگابایت) با بیش از 1000 فایل لایه باز فتوشاپ، 7000 وکتور لایه باز، پترن، براش، گرادیانت، شیپ، استایل و ... برای کسانی که می خواهند کارهای گرافیکی فتوشاپ خود را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهند.

280000 ریال


بخشی از امکانات بی نظیر این مجموعه بسیار جدید به شرح زیر می باشد: تلفظ واژگان با فونتیک استاندارد (صدای واقعی گوینده نه صدای شبیه سازی شده کامپیوتری) تلفظ واژگان به دو لهجه آمریکایی و بریتانیایی) امکان ضبط صدای کاربر و مقایسه با صدای اصلی

189000 ریال


\\\"مجموعه آموزشی 0 تا 100 کامپیوتر در 30 روز !\\\"

390000 ریال


کتاب افزایش عملکرد در محیط کار به شما کمک میکند در محیط کار خود قهرمان باشید

200000 ریال





لینک های مرتبط و مقالات علمی